مروارید سیستم هوشمند
شرایط گارانتی ۱۸ ماهه مروارید سیستم هوشمند
موارد زیر شامل گارانتی ۱۸ ماهه مراورید سیستم هوشمند نخواهد شد:
- استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی
- خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی و غیر استاندارد
- اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز و در خارج از مرکز خدمات مراورید سیستم هوشمند
- شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشیهای ضدآب)
- مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
- نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه
- به روز رسانی یا فلش کردن دستگاه در خارج از مرکز خدمات مراورید سیستم هوشمند
- فراموشی رمز عبور Google Account و قفل شدن دستگاه (FRP)
- خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی
- باتری باد کرده
- ۱ تا ۵ عدد پیکسل سوخته
- لکههای سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که در اثر ضربه پدید میآیند
نکات قابل توجه:
- همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه هنگام پذیرش الزامیست.
- مراورید سیستم هوشمند هیچ تعهدی در قبال حفظ اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
- پذیرش دستگاه در مراورید سیستم هوشمند فقط با بررسی و تایید کارشناس صورت خواهد پذیرفت.
باهم ، در کنار هم
برای ثبت شکایات ، و پیگیری آن با ما در ارتباط باشید.
درخواست خود را ارسال کنید.
خوزستان- بندر ماهشهر
خیابان امام خیابان مهر
تلفن: 06152323513
پست الکترونیک: morvaridsh11@gmail.com
وب سایت:morvaridsh.ir
روش های ثبت شکایت در مروارید سیستم هوشمند:
- تماس با شماره تلفن فوق
- ارسال متن شکایت خود با موضوع شکایت به ایمیل morvaridsh11@gmail.com
- مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در خوزستان- بندر ماهشهر
خیابان امام خیابان مهر و دریافت فرم شکایت و تحویل به مسئول خدمات پس از فروش شرکت مروارید سیستم هوشمند