Loading...
ثبت و پیگیری شکایات۱۳۹۹-۳-۱۹ ۱۱:۴۲:۴۷ +۰۰:۰۰

مروارید سیستم هوشمند

شرایط گارانتی ۱۸ ماهه مروارید سیستم هوشمند

موارد زیر شامل گارانتی ۱۸ ماهه مراورید سیستم هوشمند نخواهد شد:

  • استفاده، نگهداری و یا هرگونه کارکرد ناصحیح یا خارج ساختن محصول از شکل عادی
  • خرابی به دلیل استفاده از هرگونه وسایل جانبی و غیر استاندارد
  • اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط افراد غیرمجاز و در خارج از مرکز خدمات مراورید سیستم هوشمند
  • شکستگی، اثرات ضربه و یا هرگونه تماس با مایعات و رطوبت خوردگی (حتی گوشی‌های ضدآب)
  • مخدوش کردن یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI) در کارت گارانتی ویا در محصول
  • نصب هرگونه نرم افزار مخرب و غیرمجاز روی دستگاه
  • به روز رسانی یا فلش کردن دستگاه در خارج از مرکز خدمات مراورید سیستم هوشمند
  • فراموشی رمز عبور Google Account و قفل شدن دستگاه (FRP)
  • خرابی یا ایراد آداپتور، کابل و هندزفری داخل جعبه گوشی
  • باتری باد کرده
  • ۱ تا ۵ عدد پیکسل سوخته
  • لکه‌های سفید یا سیاه روی صفحه نمایش که در اثر ضربه پدید می‌آیند

نکات قابل توجه:

  • همراه داشتن کارت گارانتی و جعبه دستگاه هنگام پذیرش الزامیست.
  • مراورید سیستم هوشمند  هیچ تعهدی در قبال حفظ اطلاعات شخصی مشتری ندارد.
  • پذیرش دستگاه در مراورید سیستم هوشمند  فقط با بررسی و تایید کارشناس صورت خواهد پذیرفت.

باهم ، در کنار هم

برای ثبت شکایات ، و پیگیری آن با ما در ارتباط باشید.

درخواست خود را ارسال کنید.

خوزستان- بندر ماهشهر
خیابان امام خیابان مهر
تلفن: 06152323513
پست الکترونیک: morvaridsh11@gmail.com
وب سایت:morvaridsh.ir

روش های ثبت شکایت در مروارید سیستم هوشمند:

  • تماس با شماره تلفن فوق
  • ارسال متن شکایت خود با موضوع شکایت به  ایمیل morvaridsh11@gmail.com
  • مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در خوزستان- بندر ماهشهر
    خیابان امام خیابان مهر  و دریافت فرم شکایت و تحویل به مسئول خدمات پس از فروش شرکت مروارید سیستم هوشمند

فروشگاه مروارید سیستم هوشمند عرضه کننده انواع تلفن همراه با تضمین بهترین قیمت رد کردن